naaaaaaackspä'rrrr

idag när jag vakna brottades jag lite med kevin :(( och fick nackspärr, skit kul.
kan inte göra ett skit typ, nu sitter jag och väntar på bättre tider! ikväll blir det nog ganska
lugnt även om det är lördag, träffa erica och kevin.. antingen ut eller film mys!

_________________________________________________________________________________

jag är så jävla trött på folk nu som bara ljuger och förändras dagligen, sjukt tröttsamt!
jag vill bara flytta här ifrån och börja ett nytt liv, med nya vänner nytt folk överhuvet taget.. fast
aldrig utan - kevin, erica, nina, emelie, sofia och jessica! det går bara inte.. men hoppas iaf att
folk börjar insee snart!

nu ska jag dra en movie haaregött


people change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback