:))))

heelllu! ;)  igår sov jag hemma hos astor, först va jag med lisa.a satt mest och snacka och så, ass mys! <3 sen åkte jag hem, men ångra mig så åkte tillbaka :) <3.. seen åkte jag på morgonen och vänta när han va hos tandläkare, och sen till skolan :) grejat i skolan hela dagen, skeeet kul faktist.. sen gick jag hem och så träffade jag mamma lite <3 muyyys! jag är helt slut, men jag ska väl ut senare och göra L.---'! aaaahmeen.. skolaaa imorgon med, MATTE OCH ENGELSKA.. SUUUUG! säääääääh..
herroooo <3





det är så jävla sköönt att folk har fått mig att inse vem du är, själv vägrade jag tro på det och försvara dig alltid när folk snacka skit om dig till mig.. men nu vet jag, ganska säkert på vilken plats mina vänner står!
men att du kan med och lägga skit på mig om och om igen, sen efter så säger du ; vet inte varför men hade en dålig dag, och  sen nästa gång är det mitt fel igen? grejen är den att du täänker inte innan du pratar.. och du beter dig verkligen som du är 6 år, jag förstår faktist inte..men allting som jag har fått höra efteråt nu känns jävligt sant, för du har gjort fel det har du verkligen, vägrar du att inse det själv då är det upp till dig.. jag är trött på detta nu! 
 jag trodde du va en tooppen tjej, men alla har fel.. det är bättre såhär,
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback