ett försök på seriöst inlägg.. <3

även om jag är över speedad, så ska jag försöka att vara lite seriös nu.. jag sitter hemma hos mamma där nere med erica:) och det med donken var faktist sant.. men iallfall, nu ska vi nog ta lite kaffe och röka ( iallfall jag) .. hon ska la bara röka lilla gumman. mjaou! imorgon ska vi kanske dricka eller något om vi hittar något kul att göra, känns lite som väl fjortis blogg ba " röka dricka donk" men sånt är livet. det är väl VM ändå! för öl e gött, och cigg med, men ska iaf sluta röka när jag skaffar barn haha, fan va rolig jag är .. oke seriöst nu.. men ha de fint pusseli..
p.s erica kliar sig på ryggen med mobilskalet.. <3



*GRYMTGRYMT*

svininfluensa.. :$ HAHAHAH.. seriöst va de ja.

kolla in brUDNNNS blogg.. www.allabouteerica.blogg.se<3



 


p.s brudNnn e inte blond längre, rip blondieerica.. brunnetti nu (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback