jaja!

hejhej, inatt sov jag hemma hos astor mådde väl inte helt bra, men tur att jag har han iaf bäst :))) <3 sen på morgonen åkte jag till mammas jobb, och nu är jag hemma och har varit en stund, vilat lite och så.. jag vet inte rikigt vad som händer idag faktist är väl inte på bästa humöret så får se! pösss




haha, ibland börjar jag undra hur folk tänker varför säga att man inte gör något om den andra inte vill, det är ju ren bullshit? och jag vet att jag kommer förlora dig hit och dit, börja tänk lite innan, och kanske inte öppna käften i alla lägen... du skämmer bara ut dig själv hoppas du märker det snart gumman, vill du göra som du säger gör det då ist för och snacka utan att mena det!  goood joob giirl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback