måndag.... puuu

hejhej :) kom hem från skolan för en stund sen, funderar på att vila lite, helt oke dag.. bara jävligt varmt :) haha jag och tobbe har typ suttit med ett jävla lås och grejat ut ord t varandra början va de kul sen fanns de fan inget kvar ;).. dagen har gått fort men ändå jävligt segt, jag har ont i huvet och är sviiiiin trött! lisa kanske ska börja i min klass också :)<3 jauup.. vet inte ens vad jag ska skriva? helgen har jag väl inte gjort så mycket, lördag va ja hemma hos astor vi skulle typ ut men vi somna (?) jaaaaaha, dagen efter blev det väl 6-7 filmer och godis.. mys <3 hahaha uuuut sen iaf, om ja inte sover bort hela dagen.. kööösssssssss


*caaaaaare? ^- hah


 


och jag saaaaaaaaaaknar min sandra!! <3

Kommentarer
Postat av: aztor

Så himla gos är du <3 längtar tills helgen, värsta vm, de är ju lördag ;) haha saknar dig bejb <3<3

2009-08-25 @ 08:29:30
Postat av: sandra w

men herregud ronja :O vad fan är det för bild xD hahah gumman du är knäpp! =D ser fan inte änns ut så längre men aja xD haha puss älskar dig. <3

2009-08-27 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback