danmark :)

helluy! här är lite bilder från danmark, det va faktist skit roligt.. först på båten så spelade vi massa jag och erica körde bil typ hundra ggr as kul ;D och spela på sånna där 1kr's grejer.. det är vm kul! natten tills danmark hade jag sovit en timma så ja blev gött trött, kände mig rikigt tråkig och dryg, iallfall värsta gött där för man får dricka och köpa var man vill typ? iallafall så satt vi och chilla en stund, och åt.. sen köpte vi lite, sen gick vi nog tillbaka tror jag och satte oss igen och då blev jag rikigt trött, sen kom mamma och tommy dit, :) och senare så gick ja och erica och somna på en gräs matte jätte sexigt, läggert inte ut bild på det fyfan va luffit det såg ut.. sen åkte vi båten hem, topppen dag! får göras om snart fast dock med lite mera sömn ;) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback