vart går egentligen gränsen?

jag vet inte rikigt vad jag ska säga eller tro om någon längre, allt blir ju bara fel och när man tror att man har hittat den bästa och att man verkligen kan lita på någon så är det ju alltid så det inte är.. jag undrar hur många procent du är värd att lita på, du va en av tre personer jag kunde lita på.. alla får en chans det är klart, men du har sabbat din och det va ditt eget val, ibland gör du så dåliga val att man vet inte om man ska skratta eller gråta.. förr när folk svek mig och jag trodde att det va värt att ge en chans till så blev det bara samma skit igen, så är de värt att bygga upp ett förtroende för någon och det kanske går åt helvete en gång till? men allting du säger, du är min bästa vän, kommer aldrig svika dig för någon, du är verkligen den ända, och allt sånt.. om det skulle va sant - skulle du ha mage till att göra så då? ärligt talat.. det är fan pinsamt!
- jag hoppas med hela mitt hjärta att du lär dig tänka längre än vad du gjort..

' jag älskar dig


så var fan går egentligen gränsen?
jag trodde verkligen på dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa vm :P

2009-08-12 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback