bara ingenting

hellu! :D nu har jag inte skrivit igen, jag sitter inte vid datan hela tiden eller så glömmer jag, :) igår va jag på överby, men köpte bara något linne för ja va på ganska dåligt humör när jag inte hade rökt tyvärr! :/ sen när jag kom hem så kom erica till mig, vi gjorde la inte mycke satt och snacka lite sen kom astor så träffa vi han i typ en halvtimma, och tack för ciggen :) räddade min dag fyfan! sen från ingenstans när astor skulle dra så fick jag erica för oss att gå, kanske intelåter konstigt men det är konstigt när det gäller oss två iaf  haha! så vi gick bort te shell och kolla lite, så träffa vi kevin och prata med han en stund, sen träffa vi busen och sen va vi ute och gick igen, sen körde nerven hem oss :) thanks! hahaha fyfan va ointressant egentligen.. xD

nu lite senare ska jag träffa erica jag vet faktist inte vad vi ska göra, vi vet inte om vi ska dra till mamma eller hitta på något annat, måste träffa olika folk så :D haha nä nu måste jag nog ta bilder snart igen, hur kul är det med tråkiga texter.. ffan vet ja :D pöss!!!! hadefint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback