dålig på de här?

tjena, :) jag är svin dålig på rubriker.. så äre, igår så drack jag och erica lite, först vavi hemma hos astor faktsit kul :) jag vet inte rikigt vad vi gjorde, men de gick rtt fort! :) sen så kom linus och xet och hämta oss.. och det gick ju som de gjorde, stackars linus! så åkte vi ut till p-bo och typ gjorde inte så mycke alls, typ gunga gungbräda och drack öl haha, de va rätt roligt faktist sen va de några hm, jasombörja.. ne de va inget :D haha.. sen skulle vi där ifrån och så startade inte bilen, och dom grejaaa och greja, men det gick inte så bra, så mikko fick åka hem och byta bil så fick han boxera linus.. tråkigt, får väl hoppas den funkar snart igen.. :/ sen så körde mikko mig klas och bäsha till skolan, så körde dom hem mig därifrån sen! va väl hemma halv sex eller något! nu känner jag att detta blev gött ointresant igen haha, men ni som inte vill läsa behöver inte ;D haha.. aja, nu ska ja gå upp lite sen får ja väl försöka få tag i lilla buskorven! <3 pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback