det finns gränser?

trött på folk som bara ljugeer!



någonstans måste ni inse att det finns gränser, så som ni håller på nu kan man inte göra hela livet, någon gång växer man väl ifrån det, ja säger inte att jag inte snackar skit någon gång alls för det gör alla, men att snacka sprida vidare, ljuga, leka, svika.. asså ärligtalat? du verkar inte förstå att det är du som hamnar i skiten till slut ändå, även om du använder detta för att du själv ska komma längre och lyfta upp dig själv, det är jävligt synd, med tanke på vilken bra person du har varit och kan vara.. iallfall det ni gör och säger börja stå för det? jag tror dom flesta uppskattar mer ärlighet än att det är någon nära vän till en, eller mer än så står och ljuger en rakt upp i ansiktet.. nu när till och med jag och en får skit för detta så vet jag inte vad jag ska säga kanske bäst att bara hålla käften om allt det du säger och gör? så att du någon gång inser att du måste lägga ner, för du drar till och med in ord i käften och du vet inte ens vad du pratar om? och ärligt talat så orkar jag inte längre med allt jävla snack..

Kommentarer
Postat av: sofia

Helt rätt syrran, vad har hänt? :S älskar dig hjärtat <3

2009-07-02 @ 22:22:19
URL: http://sofiaaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback