tredagars! ;)

hellu, nu är jag faktist hemma hos mamma.. jag och erica kört en tredagars som de brukar bli på helgerna, igår så kom astor och hämta mig och sen hämta vi erica, så börja vi la dricka seeen gled vi ner till jonnys där satt mikko alexandra sofia ida ( vet inte om det va någon mer ) haha :D sen åkte vi till donken, ovanligt.. och astor vet jag inte va som hände med han köpte för 210 ORKA!!! :D stod vi på brl ett tag, sen åkte vi till shell jag minns inte varför men det gjorde vi ;) så gick jag och erica ut och hälsa på busen och dom! ganska trevlig kväll faktist :).. idag vet jag inte vad som händer rikigt, bara ta de lugnt mest, tror jag behöver det efter helgen haha..

HAHAHAHAH<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback