seeg!

halloooj! jag har vart jävligt seg och dålig på att blogga men så äre när man har annat att göra, idag är jag typ sjuk, vi har varit på en båt i tre dagar, så har inte fått så mycket sömn men det spelar ingen roll vi gick bara till tio idag endå, så jag kan lika väl stanna hemma.

nu har jag insett vilka vänner som är äkta och inte, och helt ärligt så orkar inte jag bry mig om dom som snackar om mitt liv som tror sig veta allting om det, när dom egentligen inte vet ett skit, lika bra att ta reda på fakta innan man drar in ord i käften, jag blir så jävla trött på sånt.. men ingen verkar lära sig med åren, även dom flesta har blitt utsatta för det mest när det gäller bullshit och rykten, jag har i alla fall kommit över dom flesta sånna perioder, och tycker jag något så kan jag säga det till personen det handlar om jag hoppas folk snart lär sig..  ärlighet varar längst? det känns faktist inte så, men jag hoppas att det snart ändras, allt hade varit så jävla mycket lättare om alla snacka med den man bråka med osv, ist för att det ska gå runt till hundra peers innan det kommer fram vad eller om vem de handlar om.. baaad!

ni som säger att ni alltid kommer finnas där? är det verkligen så, oavsett vilka vägar man väljer i livet? kommer ni stå kvar då? ja börjar faktist undra! även hur mycket jag älskar alla mina vänner!

aaaja men sånt är livet, man går igenom både roliga och tråkiga stunder! hade fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback