ska försöka!

ska försöka komma igång med bloggen igen, glömmer bort det när man gör så många andra saker på dagarna :) hoppas att alla mår bra iaf.. jag mår väl iallfall ganska bra, lite trött på vissa personer bara, som ljuger och sviker hela tiden fast ändå spelar äkta, sånt orkar jag inte med nu, det finns gränser och jag känner verkligen att en person har gått över den för länge sen så jag ger upp det nu, känns jobbigt men ändå bra.. hoppas den inser snart iallfall vad den kommer ha kvar till slutet om den forstätter så här, skriver den för jag vill inte nämna några namn :) aa iallfall nu vet ni det.

idag så ska jag vara med världens bästa! kevin kommer hit när han har slutat, så ska vi kan köpa pizza haha  (h) fetttoo, sedan måste vi kolla på " den rätte för rosing" och andra avenyn såklart :) sen åker vi hem till han och myser till en movie, och sen äre bara att gå upp till skolan på moronen igen, jag är så jävla skoltrött nu så det är inte sant.. kommer knappt upp på morgonen längre, jag hoppas att jag fixar till betygen så jag kan få flytta från denna jävla hålan, jag kan ju alltid hoppas, man ska inte vara negativ :) .. och så vill jag komma in på någon linje såklart,

haha ja nu vet ni hur tråkigt jag har det, fast har alltid kul meed kev så klart! :) puuuuuss på er alla ha det fint


<3
jag älskar dig högre än himmlen kevin! det bästa jag har!
aldrig utan dig, är så jävla stolt över di hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback