jadu!

hellu, nu är jag hemma äntligen.. det gick väl ganska bra, tack mamma för allt! <3 älskar dig meeest! efter jag hade varit på näl, så åkte jag med mamma till jobbet en stund, och sen gick jag och gjorde syn test.. sen kom astor och hämtade mig i edet, så snackade vi lite och så sen träffade vi / hämtade emelie, så åkte vi runt lite va i uddevalla torp en stund och på några andra ställen vet inte rikigt var.. trevlig! nu är jag hemma och har precis duschat, och nu väntar jag bara på att andra avenyn ska böörja!


trodde aldrig det om dig.fyfan


<3


Kommentarer
Postat av: eerica

jag vill fan bli så brun igen, vi ha sommar nu :/:/:/

2009-11-11 @ 22:30:14
Postat av: ronja

brun? :O hahahahahah, fan va du ändrar dig brudfaaan!

2009-11-12 @ 14:46:47
URL: http://rronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback