L.upton!

tolvslaget 08-09<3


hur mycket skit det än har varit mellan oss, så är vi dom ända som förstår varandra just nu för vi går igenom precis samma saker nästan hela tiden, det är rätt sjukt ändå.. vi har klarat så mycket skit förut och vi måste ta oss igenom det en gång till, vi har haft problem som många andra svikit varandra och haft svårt att lita på varandra, men tack vare vårat starka band så är det någonting som gör att vi alltid bygger upp det vi haft en gång en gång till.. vi har hållt ihop i så många år nu, så mycket längre än många andra. vi vet så jävla väl att alla gör fel någon gång, men man måste också lära sig att förlåta..  går igenom vad som helst med dig. vi orkar med varandra! jag går igenom allting med dig! jag älskar dig lisa mer än du tror.. <3


Kommentarer
Postat av: lisaaaaaa muppton

så saaaant!!<3 ingen kan förstöra mellan oss, oavsett hur många försök det än har vart till det, och ingen är kapabel till att komma imellan oss nu <3 vi går igenom exakt samma sak och det är tur, behöver stöd till 100procent. älskar dig massor <3<3<3 min ängel

2009-11-26 @ 12:57:32
Postat av: ronja

du är bäst! <3<3 mitt hjärta

2009-11-26 @ 12:58:34
URL: http://rronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback