ska jag behöva tänka åt dig också kanske?

nu räcker det, du förstår verkligen inte hur jävla mycket du skämmer ut dig, jag hoppas du inser det snart.. du är så falsk så det är skrämmande asså, vissa inser och vissa inte fyfaaaan..
vilka är äkta och vilka är inte? finns det någon kvar på rikigt hmm, jag är så jävla äcklad av hela denna hålan!

aja, på tal om annaaaaaat.. vart i skolan idag 40 min typ och haft prov, gick inte alls bra. ska nog ner till mamma idag och ta det lugnt eller något sånt :) puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa L

Kom o flytta hit till mej då :D <3

2009-11-09 @ 09:53:42
Postat av: ronja

fåår jag det så gör jag det dirr?!!!! <3

2009-11-09 @ 16:23:56
URL: http://rronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback