oj ;s

:( nu va det typ en vecka sen jag skrev något här, det finns ju ingenting att skriva om, eller jo men det seer tråkigt ut och det är inte speciellt intressant att läsa om.. men i veckan har jag varit i skolan iaf, förutom måndagen.. duuuger, vet inte vad jag gjort efter? minns inte, träffat folk säkert. i fredags så kom frida emelie sofia och lisa här så började vi dricka lite, sen körde emelie till VBG till någon fest inte speciellt roligt, inrökt i hela lägenheten. och så började väl det bli tjaffs med några o jag och frida haha, sen så drog vi till donken och mötte dom andra för vi åkte i olika bilar, sen blev det shell sen hände det väl inte så mycket mer..
lördagen va jag med lisa sen så drog vi till fanny det va la rätt mycket folk men det hände typ ingenting för alla skulle ju dra om en timma när vi kom, så jag lisa jens söder och peppe åkte till sju så länge och träffa folk där, kallt och inte så roligt alla stod i olika grupper typ.. haha, sen drog jag jesper och nina till jonte åå fan va bakfull jag är idag.. hatar att jag börjar bli sjuk IGEN, åt helvete med halsen.. 

kanske bilder från fredagen?



haha kligen inte snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback