torsdag

(: har varit skit kass uppdatering nu det sista, så måste ju in och skriva hur mycket jag älskar min mamma! hhe he.. jag minns inte vad jag har gjort i veckan har iaf varit i skolan, duktig jaag är och frisk är jag ju inte rikigt än, bara lite ont i halsen så får se om ja orkar gå till idrotten imorgon, tror inte det.. har ju bara den lektionen imorgon, men får se på ree.. jag har iallfall varit med moa en dag vi gick runt på stan kolla lite och snacka osv. igår va jag på överby med lisa, och idag var jag på överby med emelie, knappt fått ngt köpt men ändå.. senare kom jacob, så gick jag runt med han en kort stund när emelie dratt och sen så åkte vi ner till typ (?) aa.. haha, imorgon ska jag och moa ner till mamma, hoppppaaas hon är hemma när jag kooommer dåå! men nu finns det inget mer att skriva, får se när jag skriver nästa gång HÖHÖ.. måste iallafall fixa så kameran kommer på lagning? hopppas det är garantiii kvar elle va det heter, nu cpar internet så får se om det går o läggaaa uppp pusssseli!!


älskar dig mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback