intag med moa! höhö<3

:) hellu seg idag, men jag har varit i skolan varit trött som fan men det gick helt oke! hahah kört krona möhöhö! sen åkte jag och träffa min älsklingsmammi! mysigt hon har skadat sig stackare, men jag älskar hon mest! och min syster som blir sur när ja dricker cola ;s hmmm.. sen åkte jag hem till astor iallafall fast han jobba och så kom moa hit sen kom astor så blev det lite intag, höhö, och han har åkt igen så nu sitter jag här mee MOA! <3 vi ska snart dra till halvorstorp och träffa fölk o det är fääZZtiZ.  hahaha! rickard kommer och hämtar oss om en stund, ska ha kul ikväll med flickvännen!! sen får jag se hur jag kommer tillbaka till alexander<3<.. nej men nu orkar jag inte skriva mer nu ska vi ha kul, bara så alla vet... pusseli <3

bilder kanske kommer..

Kommentarer
Postat av: mois_cool ;)

Du är bäst giirrl, alltid kul med dig! <3

2009-09-16 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback