sjuk

jajg är sjuk och gör ingenting jag kollar på tv, :( inte så roligt senare kommer min lärare med mina läxor till mig och så igår träffade jjag lisa vi skull kolla på film men det blev nog mer att vi bara satt och snacka, jag har inte någon lust alls att skriv nu för det är så mycket jag vill säga, men jag vill inte få några frågor..

min älsklng pepsi är här nu löve <3        och igår träffa jag mammi lite också älskar dig mest.!



det är så skönt att man inser och kommer ifrån vissa perioder, då jag undrar ibland hur lång tid det kommer ta för andra att komma ifrån skitsnacket, eller iallafall stå för när man har sagt något eller gjort fel? det går ju över lättare om man bara är ärlig.. sen finns det folk som jag verkligen ogillar eller är trött på men även om jag ogillar någon som jag en gång gillat, så vill man finnas där när man vet att den inte mår bra men egentligen inte.. det är så svårt att förklara.. men varför säger folk du kan lita på mig berättar inte till någon svär på det hit och dit och ljuger? lägg ner ist, och inse att det är bättre att vara ärlig, för sanningen kommer alltid fram i slutet ändå så är det, och när man behöver snacka med någon man tror inte vill gör det bara det är väl alltid värt att ge någonting en chans ärligt talat, ingen kanske fatta något av det jag skrev just nu för det gör jag inte själv och fatttar inte varför.. vill bara komma fram till att jag hatar när folk ljuger och inte kan vara ärliga, elelr inte vågar. och sen att jag tycker rikigt synd om vissa personer jag inte vill tycka synd om.. sen kommer allting till en gräns och då är det väl inte lika roligt längre, hmm.. fan nu blev allt cp men hejrå..



iallafall jag är så glad att jag har vissa av mina vänner oke, vissa snackar skit och står för det vissa inte, och vissa säger ingenting över huduvud taget.. men löööve you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback