tråkigt..

faktist jävligt tråkigt att vara sjuk, och när jag inte ens vet vad jag är för sjuk? :/ vill veta nu, iallfall igår va jag med lisa.u hon ringde mig och fråga om ja skulle med ner t stan, aa ooojavisst.. så pierca hon sig, sen gick vi och kolla lite sent itllbaka och köpte en piercing så fixa hon naveln eftersom hon hade tappat sin andra så hon satte i den igen, sen köpte vi islatte, och hon ngt annat minns inte va det hette, satt och snacka på eh mysigt, efter det så gick vi hem till sakarias och städa vm herreeejävlar, haha.. och gjorde lite things, hmm. snacka där ett tag också, sen kom astor och hämta oss så åkte vi ut till björnen och sen hem, eller jag till astor och sov.. idag vet jag inte rikigt vad som händer, mår inte bra alls.. lisa ringer väl mig om en stund, men inget intersssssatn, pusseli! <3


Kommentarer
Postat av: sändra

hejsan hur äre , hur har din sommar varit då ? :) kraam

2009-09-08 @ 13:38:18
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback