mat, födelsedag & fest..

igår fyllde ju cassandra år :) bäst.. så jag och alice drog till vbg typ vid ett två kanske fixa allting vi skulle och sen till cassandra, började dricka kanske vid tre fyra haha nice, sen kom andra tjejer så åt vi körde jag har aldrig osv osv snackade dansa :) nice iaf efter det så kom jens och nerven i olika bilar och körde oss till lokal festen vi drog till, inte så jätte mycke folk men dög ändå! de blir ju vad man gör det till, kvällen kanske inte sluta super men spela roll sånt händer haha :( hes och har ont nu! HAHA

lite bilder iaf :)

cassandra <3




jag och alice <3



emma, någon, cassie, mikis vet inte om ja stavar rätt men ;)


någon, annsofie (trorjag), hanna =)





jag och alice. <3



mikkis o ja, snygg arm ;)


någon, någon jag hanna cassie :) glömmer alla namn




hanna jag och alice;



hanna jag och en jäklit full alice;)

'
några..


orkar inte lägga ut mer bilder var över 200 haha herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback