lovet snart slut..

inte kul hehe :( så ja måste plugga idag  6 olika grejer och göra till imorgon kommer aldrig hinna men, och jag orkar inte och är så dålig på att plugga! iaf igår så först så kom robin ohc hämtade mig och kevin så åkte vi och hämta josefine och frida, men körde hem frida :( för hon skulle inte ut.. så drog vi andra till robin och några va där så brjade vi dricka lite, hsaha och körde nttt :)) sen drog vi t sandhem jag vet inte varför men (?) för det blev ju inte så bra hahahahahahaha.. sen blev de tillbaka till robin igen fast då försvann hälften jag vet inte var men aa, så de va bara ja kevin robin och josefine kvar, ochh spela nger o president (y) haha.. sen åktee vi hem o sov, och nu ska ja gå upp ur sängen, sen plugga, sen stan får se om ja hinner och imorgon äre skola..

intressant.. :D som alltid inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback